2024年7月21日日曜日

“⁨יהב אסתר - געגוע Yahav Ester - Ga'agua 憧れ⁦‪youtu.be/GNLry2m3uFM?si…⁩”



יהב אסתר - געגוע Yahav Ester - Ga'agua ⁦‪youtu.be/GNLry2m3uFM?si…‬⁩ 

‏憧れ


https://youtu.be/GNLry2m3uFM?si=RDtJj5tkpTB3qiIr


7月21日

2024年

כולי געגוע אליי

אל מה שיש לי לתת

מנסה להרים מהבור

שחפרתי במו ידיי

נשבעת שבלי כוונה

רציתי למצוא טוב

למלא בתוכי אהבה


בשביל להרגיש הכי קרוב

נסעתי רחוק מדי

והלכתי לאיבוד 

מרוב הגינונים

את הקליפה צבועה שקוף

השוואתי אלוהים


ניסיתי לבנות כלי

ופעם לגדול בלי

סתרתי ותעיתי

שוב ושוב ושוב


היו לי ים דעות

על כל דעת שמתי דגל

כאן גר לו בכיף

הלב שלי להערב


תחנה הבאה 

אתלה את הדגל

של השלב הבא

אטפס איתו על הגבעות

אצעק לעבר מי שבא


ויש לי הרבה שאלות לשאול

המון המון פחדים

הלופ הזה עבר עליי

כבר אלף פעמים


מי קבע את הכללים 

ואז ברח בין הצללים

השאיר אותי בחדר

עם אינספור מחבלים


לא יודעת איך זזים מכאן

אפילו איך להפסיד

שלא לדבר על ניצחון

כבולה בתוך המשחקים


יום אחד הכל נשבר

לא נשאר כלום

לא נשאר

אליל התנפץ לרסיסים

ואין עוד אלוהים


עם כל הדמיונות

אני ממשיכה ללכת

אין סוף והתחלה

רק הולכת והולכת


וחשוך כאן

אין לי הרבה ברירה

מי יגיד ת'סטופ 

אם קורה פה משהו רע?


אין אף אחד שיהיה 

אובייקטיבי בגזרה

אי אפשר כבר להמשיך

להישאר בתוך הקו

להפוך לסתם רובוט

לסחוב כמו כל השאר


אם יש ברירה אחרת

זה אולי יותר מדי

תהומות ועליות

זה להיות העבריין


אבל ככה אני חיה

מתמלאת באש עשן

מה עדיף הכל מאוס

כבר לא רוצה פה שום דבר


יום אחד הכל נשבר

לא נשאר כלום

לא נשאר

אליל התנפץ לרסיסים

ואין עוד אלוהים


עכשיו צריך מההתחלה

שכחתי את הכתובת

עולה מתוך הבור

עולה כמו הקטורת

ישר אליך אבא

ישר אליי עמוק

בפנים אני צוללת

בחוץ אני מטוס


יום אחד הכל נשבר

לא נשאר כלום

לא נשאר

אליל התנפץ לרסיסים

אייכה אלוהים


יום אחד הכל נשבר 

לא נשאר כלום

נשבעת לא נשאר 

הלב התנפץ לרסיסים

אייכה אלוהים




--------------
















לכבוד אברהם אבינו, העברי הראשון

שכל העולם היה  בצד אחד והוא בעבר השני.

אבי האומה העברית,

שלא פחד לנפץ את האלילים.

שלא ייכל לשאת את התפיסה האלילית המצומצמת.

לכבוד הדור הזה

שכמוהו- לא יכולים לסבול את התפיסות המצומצות של אלוהות גלותית וקטנה.


לכבוד הלבבות השבורים והבוערים

לכבוד מי שאמר והיה העולם❤️‍🔥










מילים, לחן ושירה: יהב אסתר שביט

עיבוד והפקה מוזיקלית, גיטרות, סאז, תכנותים: איתם בן יעקב

מיקס ומאסטרינג: איתם בן יעקב

צילום: הודיה סעדיה

עיצוב גרפי: יהב אסתר



高い評価

890

閲覧数

7月21日

2024年

私はすっかりホームシックになってしまった

私が与えなければならないものに対して

穴から拾おうとしてる

自分の手で掘りました

誓うよ、そんなつもりはなかった

良いものを見つけたかった

私を愛で満たしてください


一番近くに感じるために

遠くへ行きすぎた

そして私は道に迷ってしまった

最も礼儀正しい

シェルは透明に塗装されています

神様を比べてみた


ツールを作ってみた

そして、一度何もせずに大人になると、

矛盾していて混乱していました

何度も何度も何度も


意見の海がありました

私はあらゆる意見にフラグを立てます

彼はここで幸せに暮らしています

今夜の私の心


次の停車駅

私は旗を掲げます

次のステップの

私は彼と一緒に丘を登ります

誰が来ても叫ぶよ


そして、質問したいことがたくさんあります

たくさんの恐怖

このループが私を通り過ぎた

もう何千回も


誰がルールを決めたのですか?

それから影に逃げていった

私を部屋に残した

無数のテロリストと


ここからどうやって移動すればいいのか分かりません

負け方さえも

勝つことは言うまでもありません

ゲーム内で連鎖する


ある日、すべてが壊れた

何も残らなかった

もう残っていない

アイドルは粉々に砕け散った

そしてもう神はいない


あらゆる想像力を駆使して

私は歩き続けます

終わりも始まりもない

ただ行ったり来たり


そしてここは暗いです

あまり選択肢がありません

誰がストップと言うだろうか

ここで何か悪いことが起こったらどうしますか?


そうする人は誰もいない

定義上の目的

継続は不可能です

列に並んでください

ただのロボットになる

他の人と同じように持ち歩く


他に選択肢があるとしたら

それは多すぎるかもしれない

深淵と浮き沈み

加害者になることだ


でも、これが私の生き方です

火と煙が充満している

Os のすべてより優れているものは何ですか

もうここには何もいらない


ある日、すべてが壊れた

何も残らなかった

もう残っていない

アイドルは粉々に砕け散った

そしてもう神はいない


今、最初から始める必要があります

住所を忘れてしまいました

穴から立ち上がる

香のように立ち上る

お父さんにまっすぐに

深く私にまっすぐに

中では潜ってます

外では私は飛行機です


ある日、すべてが壊れた

何も残らなかった

もう残っていない

アイドルは粉々に砕け散った

神はうめきました


ある日、すべてが壊れた

何も残らなかった

ここには残らないと誓った

心は粉々に砕け散った

神はうめきました




--------------
















私たちの父、最初のヘブライ人アブラハムに敬意を表して

そして全世界は一方の側にあり、彼はもう一方の側に過去にいました。

ヘブライ民族の父、

偶像を打ち砕くことを恐れなかった人。

彼は偏狭な異教の概念に耐えられなかったのです。

この世代を記念して

彼と同じように、追放された小さな神という狭い概念を容認できない人もいるでしょう。


傷つき燃え上がった心に敬意を表して

そう言ってくれた人に敬意を表して、世界は❤️‍🔥





作詞、メロディー、ボーカル: Yahav Esther Shavit

編曲とプロデュース、ギター、ジャズ、プログラミング:Eitam Ben Yaakov

ミキシングとマスタリング: Itam Ben Yaakov

写真: ホディア・サーディア

グラフィックデザイン:ヤハヴ・エスター

0 件のコメント:

コメントを投稿

יהב אסתר - מסע | Yahav Ester - Journey ‪ מסע

יהב אסתר - מסע |  Yahav Ester - Journey ‪https://youtu.be/8YBaFSyMGMo?si=WVa6nsoN8y5yg2p5‬ ‪@YouTube‬より https://youtu.be/8YBaFSyMGMo?si=WVa6...